Tuesday 16 June 2009

Moral blog penyokong emno..

PAS *******, PKR ******

Pakatan Rakyat gabongan haram jadah, **** DAP, ******* PAS dan ****** PKR. PAS sanggup jadi ******* di Perak dan Selangor, membantu **** DAP dan ****** PKR memerintah negeri.

Negeri Perak terselamat kerana kesedaran dua orang ahli DUN PKR keluar Pakatan Haramjadah dan menjadi bebas. Hingga ka hari ini Pakatan Haramjadah masih lagi mahu menuntut negeri Perak.

Orang melayu harus sedar, **** DAP sebuah parti yang berteraskan sosialist dan berfahaman komunis. Memperjuangkan hak sama rata. Sedangkan melayu diberi keistimewaan dan pembelaan tidak dapat menandingi mereka, ini kan pulak dijadikan samarata - melayu akan terus menjadi rata dan ranap di bumi Malaysia.

President parti nya Karpal Singh, terang dan nyata anti-Islam nya. Beliau pernah berkata, "Langkah mayatnya dahulu" kalau mana2 pehak mahu tubuhkan negara Islam Malaysia. Adakah PAS bangsat telah jadi pekak atau buta tuli kerana gila mahu berkuasa?

PKR ****** di pimpin oleh bekas TPM yang kena buang kerja kerana tindakan akhlak buruk. Kita apa akan lihat keputusan bicara kes akhlak buruk nya tidak lama lagi.

PKR ****** ini juga sanggup berkerjasama dengan hindraf. Orang melayu harus tolak PKR jika negara mahu terus aman dan makmur.

http://jintayu001.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment